Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Gallus zdaje egzamin

Pozytywnie zakończone testy nowego Gallusa Labelfire podsumowali Tobias Grolimund (po lewej) i Marcel Häsler (po prawej) z firmy Birkhäuser + GBC.

W zaledwie miesiąc od instalacji, spółka Birkhäuser + GBC może pochwalić się pozytywnymi wynikami maszyny Gallus Labelfire od firmy Heidelberg. Dzięki nowemu rozwiązaniu w zakładzie w Reinach, Birkhäuser może drukować różnorodne etykiety i elastyczne opakowania zgodnie z niskimi wymaganiami migracyjnymi. To już druga tego typu maszyna zainstalowana w parku maszynowym producenta. Cztery lata temu firma Birkhäuser była jedną z pierwszych drukarń na rynku, która zainwestowała w Gallus Labelfire 340. Od tamtej pory wprowadzono sporo ulepszeń, nie tylko pod względem kompatybilności z niską migracją, ale także pod względem szybkości, „kompensacji białej linii” i integracji przepływu pracy Prinect.

„Nowy Gallus Labelfire 340 z wyposażeniem o niskiej migracji jest dla nas idealnym rozwiązaniem. Ta cyfrowa maszyna drukująca jest idealnym dodatkiem nie tylko do maszyn fleksograficznych, ale także do naszego pierwszego urządzenia Labelfire. Teraz możemy zaoferować całą gamę zastosowań dla sektora spożywczego, które spełniają wszystkie istotne wymagania związane z niską migracją - od elastycznych opakowań i etykiet, toreb papierowych i składanych kartonów po etykiety samoprzylepne z wykończeniem folią na zimno lub efektem lakieru” – twierdzi Marcel Häsler, dyrektor operacyjny w Birkhäuser.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty