Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pierwsi na świecie. Blue Angel DE-UZ 177 dla Brother

© Brother

Brother został pierwszym producentem na świecie, któremu przyznano poprawiony certyfikat Blue Angel DE-UZ 177 za regenerowane wkłady z tonerem i wkłady atramentowe do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Certyfikat przyznano na podstawie serii niezależnych testów i dokładnych audytów w zakładzie regeneracji w Krupinie na Słowacji.

 

Znak ekologiczny Blue Angel nakłada rygorystyczne wymagania na użyte materiały, emisje do powietrza w pomieszczeniach podczas procesu drukowania oraz charakterystykę działania tonera lub wkładów atramentowych. Toner TN-3512 RE otrzymał certyfikat po udowodnieniu, że Brother ponownie wykorzystuje komponenty, które stanowią co najmniej 75 procent masy produktu. Dodatkowo, firma musiała przedstawić, że jest w stanie regenerować każdy wkład, tak aby mógł ponownie trafić do obiegu i zapewnia pełną identyfikację wszystkich części. Trudny proces certyfikacji obejmował testowanie materiałów używanych przez firmę Brother oraz właściwości użytkowych tonera monochromatycznego. Aby spełnić kryteria nagrody Blue Angel, Brother pracował od 2021 roku, co obrazuje zaangażowanie w ochronę środowiska i racjonalne podejście do zasobów firmy. Brother od 18 lat angażuje się w zbieranie sprzętów i materiałów eksploatacyjnych, recykling, oraz co najważniejsze, regenerację zużytych kaset z tonerem. Do tej pory firma zregenerowała prawie 40 milionów oryginalnych kaset z tonerem i planuje zwiększenie tej liczby, a także wprowadzenie dodatkowych procesów regeneracji w całym swoim portfolio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty