Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Z nadzieją na przyszłość

Firma spodziewa się, że wysokie wyniki finansowe będą utrzymywały się również w kolejnych latach.

© Heidelberg Druckmaschinen

Heidelberger Druckmaschinen spodziewa się powrotu do rentownego wzrostu w roku obrotowym 2021/2022 w związku z poprawiającą się sytuacją w zakresie zamówień i pozytywnym wpływem transformacji grupy. Mimo utrzymującej się niepewności co do czasu trwania i zakresu negatywnych skutków pandemii COVID-19 w roku obrotowym 2021/2022, firma spodziewa się wzrostu obrotów z 1 913 milionów do co najmniej 2 miliardów euro.

 „Kompleksowa transformacja, którą Heidelberg rozpoczął jeszcze przed wybuchem pandemii sprawiła, że firma stała się w swoich działaniach bardziej oszczędna i wydajna. Biorąc pod uwagę rosnący obecnie popyt w większości kluczowych regionów sprzedaży oczekujemy, że w tym roku osiągniemy znacznie wyższą marże operacyjną, w tym dodatni wynik netto po opodatkowaniu. Potencjał oferowany przez rozwiązania przeznaczone do druku opakowań, cyfrowe modele biznesowe a także rozwój działalności w Chinach sprawiają, że pozytywnie patrzymy na zbliżające się lata” - dodaje Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg. Spółka spodziewa się również, że rentowność będzie rosła jeszcze silniej niż sprzedaż. Oczekiwany wzrost sprzedaży, niższa podstawa stawek oraz brak obowiązku ponoszenia znacznych kosztów restrukturyzacji w wysokości około 5,0 procent przyniesie wzrost marży EBITDA do poziomu 6-7 procent. Firma oczekuje, że dzięki trwałej poprawie wyniku finansowego osiągnie także dodatni wynik netto po opodatkowaniu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty