Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Brakujący element

ColorLogic pozostanie odrębną spółką z siedzibą w Rheine w Niemczech i będzie kontynuować swoją działalność poprzez dotychczasowe kanały sprzedaży, z których jednym była grupa Hybrid Software. Na zdjęciu Thorsten Braun i Barbara Braun-Metz, właściciele ColorLogic.

© Hybrid Software

Grupa Hybrid Software, dostawca oprogramowania dla branży druku, przejęła ColorLogic, producenta zaawansowanych narzędzi do zarządzania kolorami. Firma ColorLogic została założona w 2002 roku i oferuje obszerne portfolio rozwiązań do profilowania i konwersji kolorów. Produkty firmy sprzedawane na całym świecie zarówno użytkownikom końcowym o wysokich wymaganiach dotyczących jakości kolorów, jak i producentom oryginalnego wyposażenia (OEM) urządzeń drukujących.

„Nasze oprogramowanie RIP Harlequin jest liderem na rynku pod względem szybkości i jakości druku i jest używane przez wielu wiodących w branży producentów OEM. Do tej pory jednak zarządzanie kolorami było oparte na czterokolorowym procesie CMYK. Ponieważ produkcja etykiet i opakowań przechodzi na druk cyfrowy, obecnie na rynku poszukiwane są bardziej wydajne urządzenia do druku 7-kolorowego, aby zapewnić dokładne dopasowanie kolorów. Firma ColorLogic od dawna jest uznawana za lidera w branży zarządzania kolorami o rozszerzonej gamie, a jej narzędzia stanowią doskonałe połączenie szybkości i jakości dla najbardziej wymagających zastosowań” - dodaje Mike Rottenborn, CEO grupy Hybrid Software. Jak podkreśla, ColorLogic jest brakującym elementem i piątą firmą w grupie Hybrid Software, dołączając do Global Graphics Software, Hybrid Software, Meteor Inkjet i Xitron, a jej produkty i technologie wzbogacą ofertę wszystkich pozostałych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty