Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa struktura zarządzania

Lider na rynku innowacyjnych rozwiązań i produktów w branży poligraficznej Heidelberger Druckmaschinen AG poinformował o reorganizacji i zmianach w strukturze zarządzania. Zarząd zostanie zredukowany do dwóch osób, i będzie składał się z Rainera Hundsdörfera (CEO) oraz Marcusa A. Wassenberga (CFO). Kolejną zmianą w strukturze Zarządu będzie jego wzmocnienie poprzez nowy Komitet Wykonawczy. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie kluczowych funkcji operacyjnych i działań biznesowych. Wraz z Zarządem będzie odpowiedzialny za dalsze transformacje firmy, rozwijanie technologii i cyfrowych modelów biznesowych na wszystkich rynkach, koncentrując się na rozwiązaniach dla klientów. Prezes Zarządu Rainer Hundsdörfer wierzy, że dołączenie Komitetu Wykonawczego pozwoli na wzmocnienie spółki i przyspieszenie trwających w niej procesów. W konsekwencji przeprowadzonych zmian, prof. dr Ulrich Hermann odchodzi z firmy w drodze wzajemnego porozumienia. Rada Nadzorcza spółki podziękowała za jego cenny wkład i zaangażowanie w kształtowaniu rozwoju firmy i położenie decydujących fundamentów. Zmiany zaszły również w Polskim Zarządzie. Stanowisko Dyrektora Sprzedaży materiałów eksploatacyjnych objął Pan Bartosz Rusin, przejmując obowiązki od Pana Bartosza Grzędy. Ukończył on Technikum Poligraficzne oraz Instytut Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 22 lat, zdobył doświadczenie na takich stanowiskach jak Kierownik Serwisu ds. System Sernice i Projektów Inwestycyjnych oraz Departament Head Sernice w Shared Service Center EE.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty