Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Pierwsze rozwiązanie w Polsce

Drukarnia offsetowa RD Sp. z o.o. z Krotoszyna, wchodząca w skład Technopol Group została pierwszym polskim użytkownikiem w pełni zautomatyzowanego urządzenia sztancującego Optima-K 106 marki Koenig & Bauer Iberica. Maszyna ta znacznie zwiększyła potencjał produkcyjny w zakresie wykrawania opakowań kartonowych wykonanych z tektury litej. Technopol Group to firma działająca od niemal dwudziestu lat. Należące do grupy drukarnie specjalizują się w produkcji opakowań z tektury litej i falistej oraz materiałów POS (stendów, displejów itd.), wykonywanych w technikach offsetowej, fleksograficznej i cyfrowej. Nowe urządzenie, które znalazło się w parku maszynowym drukarni kilkanaście miesięcy temu oferuje w pełni automatyczny proces obróbczy, a także ważne funkcje czyszczenia oraz separacji. Optima 106 obsługuje arkusze w formacie od 35 x 40 centymetrów do 75 x 106 centymetrów i grubości do półtora milimetra w przypadku kartonu oraz trzech milimetrów przy tekturze. W zależności od materiału oraz typu zlecenia, jej wydajność wynosi maksymalnie osiem i pół tysiąca arkusza na godzinę. Została wyposażona w najnowszej generacji system Varioplan, gwarantujący stały nacisk trzystu ton. Ponadto urządzenie oferuje szybkie ustawianie docisku i narzędzi czyszczących. Podobnie jak wszystkie maszyny serii Optima 106, ta jest wyposażona w system Quick-lock, pozwalający na redukcję czasu narządzania. Kolejnym ciekawym elementem zamontowanym w tym urządzeniu jest system automatycznego wykrywania i zapamiętywania długości arkusza. Natomiast poziom automatyzacji podnoszą sekcje czyszczenia i separacji użytków. To czyni maszynę rozwiązaniem ergonomicznym i ekonomicznym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty