Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowe możliwości z Mimaki TxF150-75. Atramentowa maszyna drukująca DTF

© Mimaki

Mimaki wprowadza do swojej oferty swoją pierwszą atramentową maszynę drukującą typu „direct to film" (DTF). Zaprezentowany podczas Global Innovation Days Mimaki model TxF150-75 oparty na metodzie transferu na gorąco idealnie nadaje się do wytwarzania wysokiej jakości spersonalizowanych produktów, odzieży sportowej i innych tekstylnych materiałów promocyjnych.

Oparte na już istniejącej Mimaki 150 nowe urządzenie tekstylne TxF150-75 odpowiada na zapotrzebowanie rynku na niezawodną i stabilną technologię DTF. Wbudowany system cyrkulacji tuszu i konstrukcja odgazowanego opakowania z atramentem zapobiegają typowym problemom DTF, takim jak słaby wyrzut tuszu i zapychanie się białym tuszem. Te podstawowe technologie, obejmujące również zespół kontroli dysz i system regeneracji dysz, zapewniają wydajny przebieg procesów przy minimalnej interwencji. Technologia DTF umożliwia również tworzenie dynamicznych wzorów dzięki drukowaniu w pełnym kolorze, a do tego jest łatwa i niedroga. Mimaki wyposażyła model TxF150-75 w oprogramowanie RasterLink7 RIP, dając użytkownikom pełny nadzór i możliwość usprawnienia procesu od projektu do produktu końcowego. W przeciwieństwie do urządzeń termosublimacyjnych DTF to rozwiązanie jest o wiele bardziej wszechstronne, jeśli chodzi o materiały: może korzystać nie tylko z poliestru i mieszanek TC, także na tkaninach o jasnych lub ciemnych kolorach. Producent stworzył również dedykowane nowemu segmentowi maszyn gamę wodnych tuszy pigmentowych (PHT50).
Nowy model TxF150-75 będzie dostępny komercyjnie w regionie EMEA od kwietnia 2023 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty