Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Polar Mohr prezentuje nowości

 

Firma Polar Mohr zaprezentowała sztancę DCC-12 oraz w pełni automatyczny system etykietujący DC-12 RAPID.

© Polar Mohr

Firma Polar Mohr zaprezentowała dwa nowe urządzenia - DC-12 RAPID i DCC-12. Premiera nowych urządzeń miała miejsce podczas wydarzenia LabelDay organizowanego przez firmę Heidelberger Druckmaschinen. Na LabelDay w zakładach w Wiesloch zebrali się goście 17 różnych krajów - po wielu miesiącach spotkań online i ograniczania kontaktów była to doskonała okazja do zaprezentowania nowych rozwiązań. Impreza ta, będąca idealnym wstępem do targów LabelExpo, stanowiła również alternatywę dla odwołanych targów. Na LabelDay firma Polar Mohr zaprezentowała sztancę DCC-12 oraz w pełni automatyczny system etykietujący DC-12 RAPID. System DC-12 RAPID produkuje gotowe pakiety etykiet i pakuje je do wysyłki. Dzięki współpracy pomiędzy firmą Polar i Dienst, opracowano w pełni autonomiczny, bezobsługowy proces produkcji - od cięcia do pakowania wysyłkowego. RAPID to skrót od Robotics for Autonomous Processing of lndustrial Die-Cut Labels. Szczególną uwagę na miejscu przykuwał niebieski robot, który chwyta poszczególne pakiety etykiet, obraca je i umieszcza posortowane w kartonach wysyłkowych. System Polar LabelSystem DCC-12 jest przeznaczony do zautomatyzowanej produkcji etykiet z tworzyw sztucznych, takich jak folie OPP do formowania wtryskowego. Zastosowanie nowego systemu sterowania umożliwia zwiększenie wydajności o 25%, dzięki czemu nowa maszyna DCC-12 osiąga wydajność 10 cykli na minutę. Kolejne zalety to wbudowana technologia serwo, krótsze czasy przezbrajania i możliwość zdalnego sterowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty