Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Udoskonalona oferta

To duża zaleta dla naszych klientów, że możemy dostarczać nasze gatunki papieru z wielu fabryk. Ulepszona oferta CMR podkreśla zaangażowanie firmy UPM na rzecz naszych klientów i całej branży papieru graficznego - teraz i w przyszłości - podkreśla Atte Lindström.

© UPM Communication Papers

Firma UPM Communication Papers zaprezentowała udoskonaloną ofertę papierów do produkcji czasopism, książek i gazet. W ten sposób firma wychodzi naprzeciw potrzebom klientów oraz zapewnia wyższy poziom usług. Portfolio obejmuje szeroką gamę produktów dla głównych technologii druku, takich jak offset, rotograwiura czy druk cyfrowy. „Druk na wysokiej jakości papierach firmy UPM zapewnia czytelnikom wyjątkowe wrażenia. Nasze matowe papiery powlekane cenione za doskonałe rezultaty druku, żywe obrazy i trwałość. Co więcej, papiery te charakteryzują wysokim stopniem spulchnienia, co zapewnia naszym klientom wiele korzyści” - mówi Atte Lindström, dyrektor ds. obsługi klienta i zarządzania produktem w firmie UPM Communication Papers. Nowa oferta obejmuje trzy serie produktów o jedwabistej powierzchni i wysokiej jasności: UPM Star silk H, UPM Ultra silk H new i UPM Cote silk H oraz dwa produkty o wysokim stopniu pulchności: UPM Star matt 1.2 H i UPM Ultra matt 1.2 H.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty