Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

EuroGraf w ofercie ITTP

Data publikacji: październik 2010

 

Instytut Transferu Technologii Poligraficznych (ITTP) poszerzył swoją ofertę o rozwiązanie włoskiej firmy EuroGraf, producenta unikalnego systemu złocenia na zimno, dedykowanego arkuszowym maszynom offsetowym.

 
© EuroGraf

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, która obsługuje arkusz o szerokości do 160 cm.

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, a także na maszynach dwukolorowych w trybie offline, które obsługują arkusz o maksymalnej szerokości 160 cm. EuroGraf przeprowadzał już instalacje swojego systemu na maszynach różnych marek (Komori, KBA, Mitsubishi), zarówno nowych, jak i już funkcjonujących. Co więcej, zakończona sukcesem instalacja w grudniu 2007 r. na czteroletniej maszynie KBA 162-6 + LX, była największą instalacją cold foilingu na świecie.

Specjalne urządzenie do nawijania używanej folii w celu jej ponownego użycia dla przyszłych prac oraz system pozwalający na oszczędzanie folii podczas narządzania gwarantują najwyższą ekonomię pracy bez zbędnych strat produkcyjnych. Natomiast wyposażenie I i II zespołu maszyny w dwa wały z napędem serwo do odwijania folii i nawijania poliestrowej bazy, pozwalające na jednoczesne prowadzenie dwóch wstęg folii (opcjonalnie system dyferencyjnego wału umożliwiający prowadzenie kilku ścieżek folii), pozwala na pracę z wysoką wydajnością. Naciąg folii i jej ścieżka są kontrolowane przez zespół Cold Foilera, zapewniając gładkie przejście przez maszynę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty