Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

EuroGraf w ofercie ITTP

Data publikacji: październik 2010

 

Instytut Transferu Technologii Poligraficznych (ITTP) poszerzył swoją ofertę o rozwiązanie włoskiej firmy EuroGraf, producenta unikalnego systemu złocenia na zimno, dedykowanego arkuszowym maszynom offsetowym.

 
© EuroGraf

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, która obsługuje arkusz o szerokości do 160 cm.

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, a także na maszynach dwukolorowych w trybie offline, które obsługują arkusz o maksymalnej szerokości 160 cm. EuroGraf przeprowadzał już instalacje swojego systemu na maszynach różnych marek (Komori, KBA, Mitsubishi), zarówno nowych, jak i już funkcjonujących. Co więcej, zakończona sukcesem instalacja w grudniu 2007 r. na czteroletniej maszynie KBA 162-6 + LX, była największą instalacją cold foilingu na świecie.

Specjalne urządzenie do nawijania używanej folii w celu jej ponownego użycia dla przyszłych prac oraz system pozwalający na oszczędzanie folii podczas narządzania gwarantują najwyższą ekonomię pracy bez zbędnych strat produkcyjnych. Natomiast wyposażenie I i II zespołu maszyny w dwa wały z napędem serwo do odwijania folii i nawijania poliestrowej bazy, pozwalające na jednoczesne prowadzenie dwóch wstęg folii (opcjonalnie system dyferencyjnego wału umożliwiający prowadzenie kilku ścieżek folii), pozwala na pracę z wysoką wydajnością. Naciąg folii i jej ścieżka są kontrolowane przez zespół Cold Foilera, zapewniając gładkie przejście przez maszynę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty