Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Pierwszy owoc współpracy

Na zdjęciu Stefan Schülling, członek zarządu Epple Druckfarben oraz Andreas Koch, kierownik działu farb drukarskich w firmie Zeller+Gmelin.

© Epple Druckfarben

Niemieccy producenci farb drukarskich - Epple Druckfarben i Zeller+Gmelin - rozpoczęli współpracę na rzecz rozwoju farb UV. Producenci zaprezentowali pierwszy owoc wspólnej pracy, jakim jest gama farb UV LE/LED dla offsetu arkuszowego LED UV, LE-UV oraz H-UV. Firma Epple odpowiada za sprzedaż nowo opracowanej gamy farb i zamierza wprowadzać produkty na rynek światowy pod marką LightStar. Z kolei Zeller+Gmelin odpowiada za ich produkcję. Kolejne serie kolorystyczne są już w fazie planowania i koordynacji.

Obie firmy mają długą historię produktów, doświadczenia rynkowe i rozwojowe, które przez dziesięciolecia umożliwiły im konkurowanie na wymagającym rynku farb drukarskich. Faza przygotowania pierwszych wspólnych projektów pozwoliła pokazać, że producentów farb łączy zarówno wyraźne zrozumienie dla jakości, jak i uzupełniająca się wiedza fachowa. Firma Epple posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji i rozwoju farb offsetowych do druku arkuszowego i doskonale zna potrzeby swoich klientów, podczas Zeller+Gmelin jest ekspertem w dziedzinie technologii UV, w tym atramentów i lakierów do druku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty