Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mark II Series

Oferta Mutoh Mark II składa się z dwóch 6-kolorowych modeli: rolowej maszyny ValueJet 1638UR Mark II i maszyny hybrydowej ValueJet 1638UH Mark II.

© Atrium

Firma Atrium Centrum Ploterowe wprowadziła do swojego portfolio nowe maszyny drukujące UV LED marki Mutoh - Mark II. Oferta składa się z dwóch 6-kolorowych modeli (CMYK, biały i przezroczysty): rolowej maszyny ValueJet 1638UR Mark II o szerokości 162 cm i maszyny hybrydowej ValueJet 1638UH Mark II, obsługującej zarówno nośniki rolowe, jak i sztywne. Urządzenia przeznaczone są do produkcji grafik wysokiej jakości, takich jak nadruki reklamowe, grafiki podłogowe, okienne i dekoracyjne, oznakowanie, banery, etykiety, próbki opakowań i wiele innych. Dzięki integracji dwóch lamp UV LED i dwóch głowic drukujących „piezo”, maszyny umożliwiają wydruk o rozdzielczości do 1440 x 1440 dpi. Oprócz tego oferują nowe tryby drukowania i funkcje, takie jak algorytm splotu nowej generacji opracowany do cyfrowego druku Intelligent Interweaving UV oraz technologię Mutoh VerteLith Clear Tone i DropMaster. Maszyny oferują trzy konfiguracje pracy: podwójny CMYK, CMYK + lakier lub CMYK + biały + lakier i obsługują szeroką gamę materiałów, w tym na nośniki wrażliwe na temperaturę, a dzięki zastosowaniu białego atramentu mogą drukować ciemne i przezroczyste podłoża. Ponadto urządzenia zostały wyposażone w oprogramowanie VerteLith RIP z zaawansowaną obsługą sześciu kanałów, aby zapewnić zwiększoną wydajność i jakość druku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty