Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

SunWave Lumina LED UV

Atramenty SunWave Lumina UV nie wymagają adnotacji specjalnych znaków ostrzegawczych  „niebezpieczne dla zdrowia”, wcześniej umieszczanych  na etykietach farb z tej serii.

© SunChemical

Firma Sun Chemical wprowadziła na rynek europejski ulepszoną serię offsetowych farb arkuszowych SunWave Lumina UV LED. W ten sposób firma chce podkreślić swoje zaangażowanie w tworzenie rozwiązań zgodnych z polityką zrównoważonego rozwoju.

Jak podkreśla producent, zmodyfikowane receptury SunWave Lumina UV nie wymagają adnotacji specjalnych znaków ostrzegawczych  „niebezpieczne dla zdrowia”, wcześniej umieszczanych  na etykietach farb z tej serii. Udoskonalone farby spełniają też standardy środowiskowe Nordic Swan Ecolabel  i są w pełni zgodne z wytycznymi  EuPIA w zakresie doboru surowców. Co więcej, można je poddać procesowi usuwania farby zgodnie z kryteriami INGEDE (International Association of the Deinking Industry) Method 11, które określają poziom przydatności do wtórnego przerobu produktów poligraficznych.

Farby SunWave Lumina UV mogą znaleźć zastosowanie we wszystkich typach arkuszowych maszyn offsetowych i zapewniają wysoką jakość i wydajność druku (także w kontekście przyrostu punktu) oraz właściwe utrwalanie w systemach o niskim poziomie energii. Zaprojektowano je z myślą o drukowaniu w technice offsetowej, zgodnie z normą Process Standard Offset ISO12647. Zastosowane w nich najnowsze żywice o wysokiej reaktywności na światło UV, umożliwiają wysokiej jakości utrwalanie przy użyciu promienników UV LED oraz niskoenergetycznych lamp rtęciowych zarówno przy druku jedno- jak i dwustronnym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty