Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

UL Ecologo dla Koenig & Bauer

UL działa na rzecz gospodarki o zrównoważonym rozwoju poprzez wspieranie wzrostu i rozwoju produktów, usług i organizacji przyjaznych dla środowiska.

Firma Koenig & Bauer Durst uzyskała certyfikat UL Ecologo dla swoich atramentów na bazie wody Durst WT Food SP Ink oraz Durst WT Food MP Ink, co potwierdza ich zgodność z zasadami gospodarki o zrównoważonym rozwoju.

Produkty spełniają rygorystyczne kryteria ekologiczne określone w normie UL Ecologo (2801 - 2012 Standard for Sustainability for Printing Inks) i nie zawierają określonych przez normę niebezpiecznych składników. Ocenie poddane zostały atramenty czarne, cyjanowe, magenta i żółte. 

Produkty uzyskały certyfikat UL Ecologo w wyniku oceny wielu kryteriów przez cały cykl użytkowania produktu, w tym między innymi zużycia energii, utylizacji odpadów i redukcji toksyczności na środowisko. Wykorzystując opatentowaną technologię atramentów na bazie wody, atramenty zostały zaprojektowane z wykorzystaniem rozwiązań zapewniających zautomatyzowane, wydajne i bezpieczne dla żywności systemy drukowania.

Atrameny są używane w maszynie drukującej Delta SPC Flexline Automatic 130 firmy Koenig & Bauer Durst. Atramenty WT Food SP zostały zaprojektowane z myślą o szybkich procesach drukowania na materiałach falistych i są stosowane na jednoprzebiegowej linii drukującej, natomiast atramenty WT Food MP są używane w druku wieloprzebiegowym.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty