Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bal przełożony na jesień

Złoty Gryf to konkurs z nagrodami za najlepszy pod względem technicznym i jakościowym produkt poligraficzny, przyznawanymi w dziewięciu kategoriach.

© Polska Izba Druku

Jacek Kuśmierczyk, prezes Polskiej Izby Druku, podjął decyzję o przesunięciu terminu Balu Polskiej Izby Druku/Gali Konkursu Złotego Gryfa na jesień tego roku, a dokładnie dzień 25 listopada. Powodem tej decyzji była agresja Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz pogłębiający się w wyniku wojny kryzys społeczno-gospodarczy. „Mam głęboką nadzieję, że połączenie wieloletniej tradycji kultywowanej przez naszą Izbę z uroczystą prezentacją VIII wydania Raportu „Rynek Poligraficzny i Opakowań z Nadrukiem w Polsce”, skonfederowaniem organizacji samorządu  gospodarczego branży oraz obchodami 30 rocznicy powstania Polskiej Izby Druku, to świetny powód aby spotkać się w Warszawie za osiem miesięcy. Wierzę, że będzie to też moment, gdy Ukraina wygnawszy nikczemnych wrogów ze swoich terytoriów rozpocznie fazę odbudowy, w której będziemy mogli pomóc. Oby przedstawiciele naszej branży z Charkowa, Kijowa, Lwowa czy Odessy mogli dołączyć do nas 25 listopada, bez obawy o losy swojego kraju i rodzin. Dodatkowy czas który uzyskaliśmy w wyniku podjętej decyzji wykorzystajmy, by w sposób adekwatny do roli naszego przemysłu w gospodarce narodowej, przygotować nasz 30-ty jubileusz” - podkreśla w swoim komunikacie Jacek Kuśmierczyk. Przesunięty został także termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu o nagrodę Złotego Gryfa - zgłoszenia można nadsyłać do 31 sierpnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty