Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wzmocniona oferta

Targi Print4All odbędą się w dniach od 3 do 6 maja 2022 roku.

© Print4All

Na trzy miesiące przed targami Print4All, które odbędą się w Fiera Milano w dniach od 3 do 6 maja 2022 roku, organizatorzy przedstawiają program targów oraz zapowiadają udział wiodących firm z branży. Wydarzenie odbędzie się wspólnie z targami Ipack-Ima, Intralogistica Italia oraz Green Plast. Na wydarzeniu nie zabraknie producentów z branży przetwórstwa, takich jak IMS Technologies, Rossini i Uteco. Odbędą się również prezentacje z sektora tektury, m. in. firmy Fosber, oraz etykietowania, reprezentowanego m. in. przez firmę Omet. W zakresie druku, potwierdzono obecność firm Canon Italia, Epson, Kyocera, Koenig&Bauer i Neos. Pojawią się także eksperci z zakresu uszlachetniania i postprintu, w tym m.in. firmy Forgraf i Quadient. Głównym punktem zaczepienia oferty prezentowanej na targach będzie przede wszystkim innowacyjność, z nastawieniem na rozwiązania cyfrowe i zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Wydarzenie będzie podzielone na trzy strefy tematyczne, zachęcając do odwiedzenia poszczególnych sektorów, które wykazują dużą dynamikę i oferują istotne możliwości rozwoju: druk online, który umożliwia dążenie do coraz silniejszej personalizacji nawet przy małych nakładach; karton, rynek o dużym potencjale rozwoju związanym z jego naturalnym ekologicznym przeznaczeniem i rosnącym rozwojem w branży e-commerce; oraz etykietowanie, sektor, który przeżywa szybką ewolucję, napędzaną zapotrzebowaniem na coraz bardziej innowacyjne, inteligentne i spersonalizowane rozwiązania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty