Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Skrótowy przegląd OPS

Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie www.online-print-symposium.de/en/registration.

© Zipcon Consulting

W dniach 28 i 29 kwietnia 2022 roku w Monachium odbędzie się międzynarodowe wydarzenie Online Print Symposium. Głównymi tematami imprezy, poruszanymi podczas konferencji Insight Pitches, będą m.in. zagadnienia związane z drukiem personalizowanych tekstyliów, produkcją opakowań, masową personalizacją, rozwiązaniami mobilnymi do zarządzania produkcją oraz rozwiązaniami AI w logistyce. Wyłoniono także zwycięskie start-up’y, które zaprezentują swoje rozwiązania i odpowiedzą na pytania wszystkich zainteresowanych - organizatorzy będą stopniowo ujawniać poszczególnych zwycięzców, rozpoczynając siedem tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia.

Insight Pitches będą stanowiły interesujący przekrój przez różne branże i obszary zastosowań, a tym samym będą inspiracją dla społeczności zajmującej się drukiem online. Celem nowego punktu programu jest promowanie wymiany pomiędzy młodymi, kreatywnymi przedsiębiorcami a liderami branży o ugruntowanej pozycji. W ten sposób obie strony odnoszą korzyści: nowicjusze zyskują nowe spojrzenie na własny biznes, a ci drudzy mogą czerpać z doświadczeń i know-how dużych graczy. ”Przemysł rozwija się dzięki nowym, świeżym pomysłom. Pomysły, na które często wpadają młode, dynamiczne firmy. Insight Pitches zbliżają do siebie uznane i nowe firmy. W ten sposób branża druku online zyskuje nowe spojrzenie, co pozwala tworzyć zupełnie nowe modele biznesowe” - podkreśla Jens Meyer z firmy printXMedia, będącej współorganizatorem wydarzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty