Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Wyjątkowy jubileusz

„Zapotrzebowanie na zrównoważone opakowania wydaje się torować drogę do naszego wysokiej jakości papieru makulaturowego. Klienci doceniają intensywne kolory, szeroki asortyment i niezmiennie wysoką jakość naszych produktów” - podkreśla Udo Hollbach, kierownik papierni w Greiz.

© Koehler

W tym roku firma Koehler świętuje w swojej fabryce w Greiz w Turyngii szczególny jubileusz: maszyna papiernicza nr 1 obchodzi swoje 50-lecie. Została ona uruchomiona po raz pierwszy w 1971 roku i od 1998 roku odgrywa ważną rolę w historii grupy. Po przejęciu zakładu przez firmę Koehler wraz z ówczesną spółką siostrzaną Euler podjęto tam szeroko zakrojone działania inwestycyjne. Dzięki temu możliwe było przestawienie produkcji z tektury dziurkowanej na wysokiej jakości kolorową tekturę biurową i specjalną, wykonaną w 100 procentach z makulatury. Asortyment papierów Euler ColorTech jest dowodem na to, że maszyna w ciągu swojej 50-letniej kariery stał się naprawdę wszechstronnym urządzeniem.
Jedną z unikalnych cech maszyny PM 1 jest możliwość szybkiego przełączania pomiędzy kolorami i rodzajami papieru. Kolejną charakterystyką wyróżniającą PM 1 dwa wydajne systemy przygotowania masy papierniczej, zapewniające możliwość dwustronnego formowania. Dzięki tym rozwiązaniom w maszynie można umieścić dwie różnokolorowe wstęgi papieru.

Konsumenci coraz częściej decydują się na zrównoważone rozwiązania opakowaniowe, dlatego też w ostatnich latach asortyment produktów dostępnych w ofercie producenta stale się rozszerzał. Papiery z recyklingu wykonane w 100 procentach z włókien wtórnych sprawiły, że Koehler stał się dostawcą materiałów premium, a jego rozwiązania wysoko cenione w branży rzemieślniczej i biurowej, znajdując także zastosowanie w przemyśle opakowaniowym, a nawet w segmentach high-end. Papiernia w Greiz w Turyngii przekonuje nie tylko ekologiczną etykietą „Blue Angel”, ale przede wszystkim naturalną fakturą i niezwykłymi kolorami swoich papierów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty