Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

W świecie sztuki. Kalendarz Burgo Group

© Burgo Group

Podczas BookCity Milano 2023 i towarzyszącego mu wydarzenia Salone Onore Triennale, firma Burgo Group zaprezentowała swój kalendarz na rok 2024. Premierowy pokaz był świadectwem długotrwałej relacji pomiędzy Burgo Group a wystawą w Mediolanie, w ramach której firma współpracuje z artystami włoskimi i zagranicznymi przy projektowaniu swojego corocznego kalendarza.

 

Projekt Cartaceo, organizowany we współpracy z Associazione Illustri i ArtsFor, zrealizowany został w grudniu 2023 roku po raz piaty. Tym razem wydarzenie połączyło komika, prezentera i autora telewizyjnego Valerio Lundiniego i włoskiego architekta i ilustratora Carlo Stangę. Włoski asrtysta zinterpretował temat budowania domków z kart i zestawił go z ulotną naturą ludzkiej duszy. Ilustracje Stangi, wraz ze słowami Lundiniego, zostały zebrane w ekskluzywnej kolekcji Leporello, wydrukowane w limitowanej edycji i podarowane wszystkim uczestnikom wydarzenia.
Słowa i obrazy poprowadziły uczestników w surrealistyczną podróż chwalącą tworzenie czegoś tylko pozornie ulotnego i oderwanego od rzeczywistości, wyobrażanie sobie tego, co niewyobrażalne, odkrywanie tego, co możliwe i niemożliwe.
Ilustracje przedstawiające kolorowy świat domków z kart Carlo Stangi, wraz z cytatami ze słów Valerio Lundiniego, znajdują się w Kalendarzu Burgo 2024, którego wewnętrzne strony są drukowane na papierze makulaturowym Respecta 100 o gramaturze 250 g/m2.
Kalendarz Grupy Burgo wydawany jest od 27 lat. Jego tradycja podkreśla i umacnia związek między papierem, sztuką, słowami, kulturą i szeroko pojętym pięknem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty