Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Udoskonalone rozwiązanie. Reklamy bardziej efektowne

© Orafol

Jako wiodący producent, Orafol oferuje szeroką gamę samoprzylepnych folii do cyfrowego druku reklamy zewnętrznej. Firma postanowiła ulepszyć swój dotychczasowy produkt i wzbogaciła go o nową technologię. Dzięki temu rozwiązaniu proces aplikacji folii będzie znacznie łatwiejszy i szybszy.

 

Folia do druku cyfrowego została opracowana specjalnie z myślą o intensywnie kolorowej, długoterminowej reklamie zewnętrznej. Produkt dostępny był wcześniej w dwóch wersjach: w wariancie standardowym oraz z technologią RapidAir, która umożliwia estetyczne wyklejenie bez pęcherzyków powietrza.

 

Łatwa aplikacja i doskonały wygląd

Dotychczasowa oferta firmy została poszerzona o nowy wariant Orajet 3551RA+ , który jest wyposażony w technologię ProSlide. Jej kluczową zaletą jest bezproblemowe wyklejanie. Folię aplikuje się za pomocą rakli Orafol, co daje niezawodną siłę klejenia, jakiej oczekują klienci. Dzięki temu wyklejanie reklam wielkoformatowych stała się łatwiejsza i wygodniejsza, ponieważ jedna osoba jest w stanie zrobić to samodzielnie. Nowa folia jest dostępna w rolkach w trzech standardowych szerokościach (1050 mm, 1370 mm i 1520 mm) i całkowitej długości 50 metrów. Obecnie dostępne są dwa warianty koloru białego: matowy i błyszczący.

 

Długotrwała ochrona

W przypadku długotrwałych zastosowań zewnętrznych zaleca się laminowanie folii produktami Oraguard, które idealnie nadają się do ich zabezpieczenia.

Laminaty Oraguard zapewniają wysoką odporność na czynniki chemiczne i promieniowanie UV, bardziej nasycone kolory i znacznie dłuższą trwałość reklamy wizerunkowej. Połączenie Orajet 3551RA+ z ProSlid i laminatem Oraguard 290 daje pięcioletnią gwarancję folii zadrukowanej stosowanej na zewnątrz, natomiast laminat ochronny Oraguard 215 wytrzymuje aż do czterech lat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty