Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Siła “Connected Packaging”

Digimarc dostarczy firmie Miller Graphics techniczne know-how, a także zapewni dostęp i wsparcie w obsłudze całego spektrum platformy Digimarc.

© Digimarc

Miller Graphics Group nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Digimarc, twórcą i dostawcą platformy Digimarc, służącej do automatycznej identyfikacji produktu. Współpraca jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania rynku dotyczące większej ilości danych na opakowaniu, które umożliwiają identyfikację i weryfikację autentyczności produktu.

Zaawansowane kody kreskowe szybko stają się siłą napędową Internetu Przedmiotów (Internet of Things), szczególnie w branży opakowaniowej. Detaliści oraz producenci pakowanych dóbr konsumenckich (CPG) aktywnie zwracają się w kierunku opakowań połączonych cyfrowo (connected packaging), które pozwalają im poprawić efektywność operacyjną w całym kanale sprzedaży, redukować błędy produkcyjne, śledzić produkty w całym łańcuchu dostaw i dostarczać konsumentowi dodatkowych informacji o produkcie, promocjach i innych akcjach marketingowych poprzez urządzenia mobilne. Digimarc Barcode umożliwi Miller Graphics wsparcie klientów w ich potrzebach dotyczących opakowań połączonych (connected packaging) i pozwoli połączyć rzeczywistość fizyczną produktu ze światem cyfrowym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty