Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa linia produkcyjna

Zgodność tonerów Xeikon z ich akredytacją i normami regulacyjnymi dotyczącymi kontaktu z żywnością została wykorzystana przez Labo Print w do uruchomienia nowej linii produkcyjnej papierowych kubków.  Na zdjęciu: Michał Kuczkowski (menadżer sprzedaży firmy Xeikon), Sławomir Góral (dyrektor drukarni Laboprint) oraz Krzysztof Fryc (prezes drukarni Laboprint).

Drukarnia Labo Print, zajmująca się drukiem etykiet, utworzyła nowy dział produkcji papierowych kubków, uzupełniając je o kompleksowe portfolio druku. W ramach nowego przedsięwzięcia firma będzie wykorzystywać możliwości maszyny cyfrowej Xeikon 3500 z technologią suchego tonera, posiadającą akredytacje zapewniającą bezpieczeństwo żywności. Dzięki temu firma może cyfrowo drukować spersonalizowane kubki w sposób zrównoważony i zgodny z preferencjami konsumentów. Wysokowydajna maszyna firmy Xeikon do etykiet i składanych kartonów oferuje wszechstronność, szybkość i możliwość drukowania na szerokiej gamie tektur, zarówno dla małych przedsiębiorców, jak i dużych producentów. Oprócz zgodności z normami regulacyjnymi dotyczącymi kontaktu z żywnością, która pozwoliła firmie na uruchomienie nowej linii produkcyjnej papierowych kubków, urządzenie oferuje możliwość zastosowania szerokiej gamy standardowych podłoży do druku bez konieczności nakładania podkładu lub obróbki wstępnej, w tym podłoży strukturalnych. Korzyści obejmują również spójność kolorów i odporność na działanie światła zadrukowanych materiałów (> 6 w skali blue wool), a także fakt, że istnieje możliwość modyfikacji standardowego zestawu kolorów CMYK + biały. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty