Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Upgrade na życzenie

Nowa maszyna Grafotronic jest już drugim urządzeniem marki w zakładzie produkcyjnym firmy Novacode.

© Novacode

Firma Novacode, jeden z największych dostawców działających w branży znakowania produktów w Polsce, zainwestowała w drugą maszynę Grafotronic do finishingu, wyposażoną w liczne dedykowane rozwiązania. Głównym założeniem inwestycji było znalezienie takiej maszyny, którą cechować będzie uniwersalność. Novacode dostarcza m.in. wysoko zdobione etykiety samoprzylepne, wielowarstwowe etykiety typu „peel-off”, etykiety tekstylne, czy logistyczne, panele frontowe, a nawet uszczelki, ale także wiele innych etykiet specjalistycznych dla branży motoryzacyjnej, elektronicznej czy chemicznej. Nowa maszyna DCL2 jest ważnym elementem nowej linii do produkcji zaawansowanych paneli frontowych z kierunkowym podświetleniem elektroluminescencyjnym. Firma Grafotronic opracowała urządzenie, w którym zawarte jest wiele powszechnie stosowanych modułów, ale też kilka unikalnych, zaprojektowanych specjalnie dla tego projektu. Połączenie wszystkich podzespołów pozwoliło na opracowanie spersonalizowanej i wszechstronnej maszyny do finishingu, która może być używana na różnych etapach produkcji. Jak podkreśla Przemysław Ruge, współwłaściciel firmy Novacode, nowe rozwiązanie pozwala na znaczne usprawnienie wielu procesów produkcji i eliminację wielu zadań manualnych, co znacznie skraca czas realizacji zamówień i zmniejsza koszty produkcji, a modułowość urządzenia sprawia, że można je łatwo rozbudować o kolejne przydatne funkcje - dlatego też firma uzgodniła już konfigurację upgrade’u maszyny, który zrealizuje w odpowiednim czasie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty