Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy Showroom Trotec. Wiosenna trasa laserowa

© Trotec

Wiosną Trotec planuje dwa wydarzenia, dzięki którym chce dotrzeć do klientów, przedsiębiorców i pasjonatów technologii laserowych w całej Polsce. W dniach 11-28 kwietnia 2023 roku firma organizuje trasę promocyjną z urządzeniem Rayjet 50, natomiast 14 kwietnia odbędzie się otwarcie nowego Showroomu Trotec w Bydgoszczy.

 

W trakcie wiosennej trasy po Polsce Trotec zaprezentuje swoje rozwiązanie do grawerowania i wycinania Rayjet 50. Urządzenie jest niedrogą i kompaktową grawerką laserową wyposażoną w źródło lasera CO2. Maszyna służy do grawerowania oraz cięcia laserowego rozmaitych materiałów, takich jak drewno, papier, tkaniny, tworzywa sztuczne, metale i wiele więcej. Idealnie sprawdza się dla projektantów, jak również w szkołach i punktach świadczących usługi grawerskie. Prezentacja maszyny może odbyć się w dowolnym, wybranych przez zgłaszającego miejscu.
Z kolei 14 kwietnia w Bydgoszczy odbędzie otwarcie nowego Showroomu Trotec w Bydgoszczy, który będzie już trzecim tego typu punktem producenta. Podczas bezpłatnego wydarzenia w nowej lokalizacji, firma oferuje możliwość konsultacji z ekspertami oraz zapoznania się z działaniem grawerek i wycinarek laserowych: Speedy 100 CO2, Speedy 300 CO2 oraz Speedy 400 Run on Ruby CO2 z wbudowaną kamerą Vision Design & Position; znakowarki SpeedMarker 300, ze źródłem lasera MOPA oraz przystępnej cenowo wycinarki laserowej Q400. Na co dzień Showroom będzie pełnić funkcję miejsca spotkań dla zainteresowanych technologią Trotec, w którym organizowane będą m.in. szkolenia dla operatorów systemów laserowych oraz prezentacje demo dla klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty