Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

W zgodzie ze środowiskiem

Firma Heidelberg jest kolejnym producentem maszyn drukujących, który dołączył do inicjatywy Healthy Printing Initiative, obok firmy Koenig & Bauer.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberg została członkiem inicjatywy Healthy Printing, której celem jest promowanie przyjaznych dla środowiska produktów i technologii druku. Przystępując do międzynarodowej inicjatywy, Heidelberg podkreśla swoje zaangażowanie w tworzenie ekologicznych rozwiązań dla branży poligraficznej. Inicjatywa Healthy Printing została stworzona przez EPEA (Environmental Protection Encouragement Agency) przy wsparciu fundacji DOEN. Podstawowym założeniem inicjatywy jest promowanie wdrażania koncepcji projektowania zgodnie z zasadami Cradle-to-Cradle (C2C) w przemyśle poligraficznym oraz promowanie stosowania przyjaznych dla środowiska technologii druku, podłoży, farb, powłok, a także skutecznych systemów recyklingu.

W trosce o środowisko naturalne, oprócz maszyn minimalizujących zużycie energii i redukujących emisje i ilość odpadów, firma posiada w swojej ofercie również ekologiczne materiały do druku. Gama produktów Saphira Eco została stworzona z myślą o środowisku i jest produkowana na bazie surowców odnawialnych i przyczynia się do możliwości recyklingu produktów końcowych. Oznaczenie Saphira Eco oznacza niższy poziom emisji niż w przypadku większości porównywalnych produktów. Obok korzyści ekologicznych, takich jak zmniejszona emisja lotnych związków organicznych (VOC), amoniaku i cząstek stałych, Saphira Eco oznacza również mniejsze zużycie chemikaliów i mniejszą ilość ścieków. Od października 2021 roku Heidelberg jest również członkiem międzynarodowej organizacji 4evergreen Alliance.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty