Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wysokowydajna folia BOPP do etykiet samoprzylepnych. Rayoface JB od Innovia

Wysokowydajna, półstała błyszcząca biała folia Rayoface JB do zastosowań w etykietowaniu PSL.
© Innovia Films

Innovia Films opracowała wysokowydajną, błyszczącą białą folię BOPP, Rayoface JB (JB47). Innowacyjna folia o grubości 47 mikronów, przeznaczona do produkcji etykiet samoprzylepnych, łączy w sobie zalety folii kawitowanych i stałych.

Folia JB47 produkowana w Innovia Films Poland, na zaawansowanej technologicznie 5-warstwowej linii BOPP jest produktem o najwyższej wydajności. W porównaniu do jednolitej białej folii ma znacznie lepsze krycie i wyższą wydajność. Błyszcząca powierzchnia folii ma doskonałą kompatybilność z powłokami wierzchnimi i klejami samoprzylepnymi, co pozwala klientom na dodanie własnej, nadającej się do druku warstwy wierzchniej. Dodatkowo folia JB47 spełnia wymagania UE i FDA w zakresie kontaktu z żywnością dzięki czemu jest szczególnie odpowiednia do stosowania w szerokim zakresie segmentów rynku, takich jak artykuły gospodarstwa domowego i higieny osobistej, żywność i napoje oraz inne sektory produktów konsumenckich w opakowaniach. „Hybrydowy charakter folii Rayoface JB oznacza, że ​​ma ona pewne zalety folii z kawitacją, a jednocześnie zachowuje szereg właściwości folii litej. Charakteryzuje się błyszczącą powierzchnią, wysoką nieprzezroczystością folii kawitacyjnych i wyższą wydajnością niż lite białe folie. Połączenie tych cech sprawia, że JB47 jest atrakcyjna pod względem estetycznym i ekonomicznym” wyjaśnił Stephen Weber, dyrektor ds. klientów kluczowych w Innovia Films.

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty