Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pierwszy klient w UK

Drukarnia Hampton Printing jest pierwszym klientem modelu subskrypcyjnego Heidelberga w Wielkiej Brytanii. Od lewej: Neil Fletcher, dyrektor sprzedaży Heidelberg UK, Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing oraz Ryan Miles, dyrektor zarządzający Heidelberg UK.

Drukarnia Hampton Printing podpisała umowę o modelu subskrypcyjnym w wersji plus z producentem i dostawcą rozwiązań poligraficznych Heidelberg Druckmaschinen, będąc pierwszym w tej formie klientem Heidelberga w Wielkiej Brytanii.

Firma obsługuje klientów z branży modowej, detalicznej i motoryzacyjnej. Wraz z modelem subskrypcyjnym, drukarnia liczy na poprawę wydajności w swoim zakładzie w Bristolu. Podpisana umowa obejmuje kompletny pakiet usług: najnowszą generację maszyny Speedmaster XL 106-6 + L, oprogramowanie Prinect, materiały eksploatacyjne, serwis, a w tym części serwisowe, szkolenia oraz konsultacje i analizy ze wskazówkami ekspertów od Heidelberga.

„Współpracujemy z firmą Heidelberg od ponad 30 lat. Unowocześnienie naszego zakładu i korzystanie z najnowszych technologii to nasz obowiązek, by spełniać wymagania rynkowe i by nieustannie zwiększać wydajność procesów produkcyjnych, jednocześnie koncentrując się w pełni na rozwoju naszej firmy, klientów i pracowników. Model subskrypcyjny Heidelberga zapewnia nam właśnie taką wolność w tym trudnym środowisku nieustannie zmieniających się  potrzeb rynkowych, co ostatecznie przekonało nas do podpisania umowy.”- podkreśla Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty