Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Duda i Trzaskowski w mediach

 

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przeprowadził analizę obecności kandydatów na prezydenta Polski w mediach podczas II tury wyborów. Wynika z niej, że w okresie kampanii wyborczej przed drugą turą głosowania pojawiło się 12282 publikacji w kontekście wyborów prezydenckich 2020 dotyczących Andrzeja Dudy i  11354 publikacji dotyczących Rafała Trzaskowskiego we wszystkich mediach tradycyjnych (prasa, telewizja oraz radio).

W prasie Prezydent Andrzej Duda pojawił się w 1625 publikacjach z dotarciem wynoszącym 68,2 kontaktów i wartości reklamowej na poziomie 46 milionów złotych. Najczęściej pisały o nim gazety takie jak Gazeta Wyborcza (55 publikacje), Super Express (39), Nowa Trybuna(37), Nasz Dziennik (35) oraz Dziennik Bałtycki (35). Z kolei kandydujący Rafał Trzaskowski pojawił się w prasie 1368 razy z dotarciem wynoszącym 54,4 mln kontaktów i ekwiwalentem reklamowych 35,5 miliona złotych. Informacje prasowe na temat Rafała Trzaskowskiego najczęściej znajdywały się w Gazecie Wyborczej (42 publikacje), Gazecie Polskiej (33), Super Expressie (32), Dzienniku Bałtyckim (30) oraz w prasie Nasz Dziennik (28).

Jeśli chodzi o stacje telewizyjne, wyemitowały one łącznie 479 godzin materiałów ze wzmianką o Andrzeju Dudzie o dotarciu do ponad 605 milionów kontaków i wartośći AVE ponad 131 milionów złotych. Najczęściej mówiono o nim na antenie TVN 24 (578 materiałów), TVP Info (529), TVN 24 Biznes i Świat (416), Polsat News (371) oraz Polsat News 2 (172). Z kolei 447 godzin materiału telewizyjnego było poświęcone Rafałowi Trzaskowskiemu  z dotarciem do 552 milionów i wartości AVE 124 milionów złotych. Najczęściej pojawiał się on na antenie TVN 24 (558 materiałów) TVP Info (497), Polsat News (378), TVN 24 Biznes i Świat (369) oraz Polsat News 2 (162). Poniższe wyniki to efekt 3743 publikacji telewizyjnych o Andrzeju Dudzie i 3522 publikacji na temat Rafała Trzaskowskiego.

W radiu natomiast łączny czas antenowy poświęcony Andrzejowi Dudzie wyniósł 182 godziny, z dotarciem do 506 milionów kontaktów i AVE w wysokości 41 milionów złotych. Był on najczęściej wspominany w stacjach radiowych takich jak Radio Tok FM (272 materiały), Polskie Radio 24 (255), Program 1 Polskiego Radia (254) Radio Zet (111) i Radio RMF FM (110). W przypadku Rafała Trzaskowskiego czas ten wyniósł 173 godziny z dotarciem do 453 milionów kontaktów i wynikiem AVE 39 milionów złotych. O Rafale Trzaskowskim najczęściej mówiono w Polskim Radiu 24 (280), Programie 1 Polskiego Radia (268), Radiu Tok FM (250), Programie 3 Polskiego Radia (123) oraz w Radiu Zet (95).

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.imm.com.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

List do Covid-19

Szanowny Panie,

 

od jakiegoś czasu szaleje Pan w całej Polsce i na Świecie. Zaatakował Pan wprawdzie tylko niespełna 1 procent populacji, ale aż 99,9 procent nagłówków w gazetach. Założę się, że z pewnością wolałby Pan, by sytuacja była odwrotna. Wkradł się Pan bowiem na każdy możliwy obszar, na stronach gazet znaleźć można nagłówki z tak postawionymi pytaniami: „Co koronawirus oznacza dla organizacji Mistrzostw Świata w 2021 roku w Salt Lake City?”, a także „Czy dozwolone jest przytulanie się w snach?” – co tylko dowodzi najgorszego…

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty