Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Arctic Paper rozszerza ofertę

„W świecie, w którym modele ponownego wykorzystania i recyklingu zyskują coraz większe znaczenie, cieszymy się, że możemy wnieść nasz wkład w zmniejszanie ilości materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych” - podkreśla Vencel Toth, dyrektor sprzedaży Arctic Paper Packaging Papers.

© Arctic Paper

Firma Arctic Paper rozszerza ofertę papierów opakowaniowych o jednostronnie powlekany, matowy papier G-Flexmatt oraz papier bez dodatku wybielaczy optycznych Munken Kraft Natural WS.

Matowa powierzchnia G-Flexmatt ma na celu podkreślić naturalny charakter materiału, a właściwości techniczne, jakie zapewnia połączenie pierwotnych włókien krótkich i długich, pozwala wykorzystać surowiec do produkcji opakowań do żywności i na produkty niespożywcze. Jak podkreśla firma, rozwiązanie jest wytwarzane w procesie niemal całkowicie wolnym od paliw kopalnych w Arctic Paper Grycksbo w Szwecji i posiada srebrny certyfikat Cradle to Cradle. Z kolei Munken Natural WS to bielony maszynowo papier Kraft charakteryzujący się wodotrwałością i naturalnym białym odcieniem, osiągniętym bez użycia wybielaczy optycznych. Przeznaczony jest do produkcji toreb i opakowań, w tym opakowań spożywczych. W celu ujednolicenia asortymentu Munken Kraft, nazwy produktów z tej serii uległy zmianie: Munken Kraft (poprzednio: Munken Kraft M2 i Munken Kraft K2), Munken Kraft High White (poprzednio: Munken Kraft M1 i Munken Kraft K1) oraz Munken Kraft Natural WS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty