Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Świecą w ciemności

 

Nowa technologia sprawia, że czytanie staje się zabawą.

Dostawca usług poligraficznych Schätzl Druck & Medien i słoweńska firma Hooray Studios nadają spersonalizowanym książkom dla dzieci nowy wymiar: dzięki książce „Blask w ciemności” mały czytelnik, oprócz zwykłej opowieści, może odkryć ukrytą historię, która świeci w ciemności.

 

Zastosowano nowy system HP Indigo ElectroInk Invisible Yellow. Dodatkowa historia jest widoczna tylko dzięki specjalnej lampie UV, dzięki czemu zapewnia podwójną przyjemność z czytania.

Strona techniczna
Hooray Studios zostało założone z myślą o tym, aby dać dzieciom radość z czytania spersonalizowanych historii. Firma z siedzibą w Ljubiljanie zatrudnia obecnie ponad 150 osób w swojej siedzibie głównej i oddziałach na całym świecie we Włoszech, Austrii, Francji, Niemczech, Anglii i Stanach Zjednoczonych. Z prawie milionem książek sprzedanych w 2019 roku, Hooray Studios jest jednym z głównych dostawców spersonalizowanych książek dla dzieci. Planowane jest także wejście na rynek w innych krajach europejskich, jak i w Kanadzie i Australii. Firma korzysta z druku cyfrowego HP od 2011 roku i dysponuje dwiema maszynami cyfrowymi HP Indigo 7900 i dwiema maszynami HP Indigo 12000. Dzięki temu rozwiązaniu można zautomatyzować przepływy pracy w procesie drukowania. Firma stale poszerza swoją ofertę o dodatkowe i innowacyjne usługi drukowania. W związku z tym przetestowano również nowy HP Indigo ElectroInk Invisible Yellow. Nowe kolory oferują możliwości rozwoju zarówno drukarniom, jak i klientom. Pierwszym rezultatem jest włąśnie współpraca z Hooray Studios i produkcja spersonalizowanych książek dla dzieci.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty