Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kebab HS od Mimaki. Nowe możliwości druku

© Mimaki Europe

Firma Mimaki Europe podczas targów FESPA Global Print Expo 2024 wprowadziła na rynek cyfrową maszynę Kebab HS, umożliwiającą bezpośredni druk 360 stopni na przedmiotach cylindrycznych. Zwiększona w stosunku do poprzednich modeli prędkość powoduje, że jest to wydajne i jakościowe rozwiązanie do produkcji partii średniej wielkości.

 

Jako opcjonalny system dla serii płaskich maszyn drukujących UV UJF firmy Mimaki, Kebab HS umożliwia druk bezszwowy 360 stopni na cylindrycznych przedmiotach, takich jak butelki i kubki. To najnowsze rozwiązanie umożliwia również drukowanie bezpośrednio na przedmiotach o stożkowatym kształcie, np. szklankach i kubkach.


Zwiększone możliwości

Kebab HS to najnowsza pozycja pośród opcjonalnych systemów Kebab firmy Mimaki dla płaskich drukarek UV serii UJF. Ponad 1600 urządzeń Kebab już pracuje w regionie EMEA i średnio 1 na 5 użytkowników UJF decyduje się na uzupełnienie dotychczasowego sprzętu w ten opcjonalny system. Plotery płaskie UJF wyposażone w opcję Kebab mogą osiągnąć trójwymiarowy druk bezpośredni na przedmiocie, zwiększając różnorodność możliwości drukowania. Bazując na możliwościach modelu MkII, Kebab HS osiąga wyższy poziom produktywności i wydajności dzięki zwiększonej prędkości druku. Nowy model rozszerza też możliwości zastosowania w druku UV, umożliwiając personalizację zarówno na cylindrycznych, jak i stożkowanych przedmiotach o pochyłych bokach o maksymalnym kącie nachylenia 7,5 stopnia. Urządzenie jest łatwe w montażu, ponieważ wystarczy jedynie przymocować główny element do stołu maszyny UJF, a certyfikowani technicy serwisu zadbają o resztę.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty