Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Optymalne zużycie energii

Maszyny sitodrukowe Sakurai Maestro mogą być używane do lakierowania UV, druków komercyjnych, jak transkrypcja, tekstylia, tabliczki znamionowe, druk zabezpieczeń oraz w druku przemysłowym.

© Reprograf-Grafikus

Drukarnia Colours Factory oferująca usługi w zakresie druku offsetowego, cyfrowego oraz wielkoformatowego zainstalowała nowoczesną linię do lakierowania UV Sakurai Maestro, dostarczoną przez firmę Reprograf-Grafikus. System oparty jest na japońskiej automatycznej maszynie sitodrukowej ze stop-cylindrem. Uzupełnia ją tunel do utrwalania z lampą UV sterowaną elektronicznie i z zintegrowanym wykładakiem arkuszy w stos. Jak podkreśla Marcin Kołatko, product manager w firmie Reprograf-Grafikus, dostarczone rozwiązanie pozwoli na sprawne i precyzyjne lakierowanie nakładów przy optymalnym zużyciu energii.

Poza linią do lakierowania dostawa obejmowała także nowoczesny system do przygotowania i suszenia sit. „Na razie za wcześnie mówić o ile wzrosły nasze możliwości produkcyjne, chociaż widać że maszyna pracuje ponad dwa razy szybciej w porównaniu do poprzedniej. Realnie będzie to można ocenić  po kilku tygodniach, kiedy operatorzy na dobre oswoją się z nową instalacją” - powiedział Marek Kruszka, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w Colours Factory. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty