Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany w organizacji viscomu

Na konferencji prasowej inaugurującej trwające obecnie w Düsseldorfie targi viscom zapowiedziano ważne zmiany w organizacji kolejnych odsłon wydarzenia. Od 2019 roku targi będą się odbywać tylko w Düsseldorfie, i to jednocześnie z targami artykułów reklamowych PSI, czyli w styczniu. Frankfurcka edycja targów należy już zatem do przeszłości. Kolejna odsłona targów odbędzie się w dniach 8–10 stycznia 2019 roku, co oznacza, że w 2018 roku viscom w Niemczech pauzuje. Nowa koncepcja zakłada organizację największych w skali Europy, podzielonych na odrębne imprezy targów poświęconych reklamie i sprzedaży. W sumie viscom i PSI mogą liczyć na 1.200 wystawców i około 28.000 odwiedzających z 80 krajów. „Prezentują oni pełne spektrum reklamy wizualnej, tekstylnej i dotykowej”, twierdzi Hans-Joachim Erbel, prezes Reed Exhibitions Deutschland. Głównymi tematami wydarzenia będą: Promotion & Sales, Signmaking & Print oraz Textile & Soft Signage. Udział w targach PSI w dalszym ciągu zarezerwowany będzie dla członków PSI i certyfikowanych firm. Natomiast członkowie PSI będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza oferty viscomu, zwłaszcza w obszarze technik druku i uszlachetniania. Targi PSI będą odbywać się w halach 9–12, natomiast viscom w halach 13 i 14 obiektu targowego w Düsseldorfie. Specjalnie dla osób decyzyjnych z obszaru marketingu zorganizowane zostanie „Marketing and Retail Forum”, poświęcone takim tematom jak POS, opakowania premium, komunikacja marki, merchandising i koncesjonowanie.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty